Nå kan jeg glede meg 10 ganger så mye!

Tror jeg er litt på randen til å bli enda rarere enn jeg er fra før, nå snakker jeg med meg selv og ikke bare det, men jeg fører samtaler med Sheriff når han og jeg er alene. Nå er det på tide at dette vonde som HELDIGVIS ikke er like vondt lenger blir bra. Jeg vil kjøre bort en tur, jeg vil rydde på andre steder enn i riktig høyde og i det minste klare å plukke opp det jeg mister på gulvet. Rune er ute og farter, enten er han på fest eller så er han i skogen med disse diskene sine, han burde jo holdt seg hjemme med meg syns jeg. DET var en spøk, jeg er glad for at han koser seg, jeg er bare misunnelig rett og slett. Som sagt, jeg begynner å bli rar!

 

Jeg husker hvor mye jeg gledet meg til å bli 5 år? Nå kan jeg glede meg 10 ganger så mye! He-he

 

Tenk at det allerede nærmer seg 28 august. Shit! Jeg sitter mye på pc’en om dagen og akkurat nå prøver jeg å finne på noe ekstra moro til selskapene mine. Det er jo en spesiell anledning og jeg vil gjøre det minnerikt for mine gjester og meg selv. Dagen skal feires i 2 omganger, sånn er det når man er mange og det faktisk er en pandemi på gang fortsatt. Men jeg er en bursdagsjunkie og liker å feire dagen min så det er bare positivt med flere selskap. Og det å pynte opp til fest er noe jeg syns er så gøy og denne gangen skal jeg bruke tid på å få det akkurat slik jeg ønsker.

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

11 kommentarer
    1. Prata med deg selv ja, da er det ihvertfall stor sjanse for at du får det svaret du ønsker. Jeg hadde en venninne på besøk som skulle lage noen frozen Strawberry Daiquiri. Jeg kom inn på kjøkkenet og hun var bøyd over benken mot blenderen som hun faktisk snakket til. Jeg måtte kommentere «snakker du til blenderen»?? Jeg visste ikke det om henne.. men drinkene ble veldig gode da 😜

      1. Haha ja da får man virkelig de svarene man trenger. Jeg har mang en gang snakka med kjøkkenmaskinen så jeg forstår henne 👏🏻
        Man lærer stadig noe nytt om mennesker man omgåes 🤣
        Ble de sånn slush aktig? Trenger oppskrift

    2. Har du bursdag 28 ? Så gøy da, 30 her. Men jeg er nok 2 år gamlere en deg , hehe koselig å lese bloggen din altså 👍 håper du blir fort bra 👏👏

      1. Ja det har jeg, august er en fin måned for oss begge da 🎉🎉 Litt moro at det havner på en lørdag i år, passet fint. Åh tusen takk, så hyggelig å høre 🙏 Jeg har troen på at det går snaaart over.

      2. Ja det har jeg, august er en fin måned for oss begge da 🎉🎉 Litt moro at det havner på en lørdag i år, passet fint. Åh tusen takk, så hyggelig å høre 🙏 Jeg har troen på at det går snaaart over.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg