Nå renner tårene

I dag så var det duket for grilling med familien og vi hadde ingen planer om å la været stoppe oss. Grille ute, spise inne går fint det også. Heldigvis så var det opphold slik at det ble både bading og maten ble grillet ferdig. Vel, et og annet drypp fikk Rune i det han skulle ta maten av grillen og over på fatet. Men så lenge det ikke var mer enn som så da er det ikke noe å klage på.

 

Denne dagen har vært en koselig dag og begge småtrolla i familien var her. Jeg har vært litt trøtt i hele dag, men kjente det egentlig ikke skikkelig før alle hadde dratt hjem. Nå renner tårene fordi jeg kan ikke stoppe å gjespe, tar på å være redd for torden slik at man er oppe å hopper før 6 på morningen. Men i morgen, da skal jeg sove helt til 8 ihvertfall har jeg bestemt. Og det blir tidlig kvelden i dag (akkurat det sier jeg ofte, men plutselig en dag)

 

Jeg har en tendens til å våkne til når kvelden nærmer seg slutt. Men siden tv fortsatt er uten signaler så kan det hende det er litt enklere. Jeg ser så sjeldent på tv, men innimellom er det så godt å slenge seg på sofaen og se på noe kliss før natta. Bruker nemlig se på mine klissete (Rune’s ord) serier når han har lagt seg. Men nå skal jeg jammen meg legge sammen litt klær så slipper jeg det i morgen.

Ha en fin søndagskveld videre 😊

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg