Nå står de under tak.

Satte litt press på min kjære samboer da jeg skrev i et innlegg her om dagen ang søppel “huset” og at det skulle stå ferdig torsdag. Så han har jobbet på det så fort han kom hjem fra jobb og i dag sto det ferdig. Daniel kom i går iført arbeidsklær og klar til å bidra og det var kjempesnilt. Rune spør nemlig aldri om hjelp, så det var bra tenkt av han. Så nå står alle boksene under tak. Og se da, ordentlig fint ble det.. mangler bare maling men det kommer.😊Jeg blir så stolt når jeg har så flinke arbeids gutter i familien min 😊 Til helgen skal jeg til pers og få orden bak huset, virker som det har tatt helt av der uten at jeg har lagt merke til det. Så det skal bli moro å vise dere bilder underveis. Ønsker dere en knallfin kveld, nå skal jeg lære meg kameraet mitt. Fikk prøvd det på en blomst/plante i dag da.Nå skal jeg gjemme meg for torden og lyn 😱

-Lene-

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg