Når blikk sier mer enn tusen ord..

Jeg skjønner ikke hvordan dyr skjønner at noe de ikke liker skal skje. Jeg bare ropte på Sheriff, slapp han ut slik at han fikk gjort fra seg og når han kom inn så skjønte han det. La halen mellom beina og gikk under spisebordet, kikket frem med sånne vær så snill, ikke gjør det øyne. Men i dag måtte jeg, han trengte virkelig en dusj. Hvordan han visste at jeg skulle ha han med i dusjen er meg en gåte.

 

Så fort han får shampoo’en sin på kroppen så rister han seg.. TYPISK!  🤣🤣

 

Jeg ga ikke et eneste tegn til han at det var det han skulle. Så var det å få tak i han da og når han tydeligvis vet hva som skal skje så er det litt vanskelig. Han rett og slett gjemmer seg og blikket han ga meg når jeg skrudde på dusjen sa meg mer enn 1000 ord. Dette hadde han IKKE lyst til og da får jeg vondt i “mammahjerte” Stakkar lille😊Men med litt kos og go’ tørk så er alt bare fryd og gammen og snart er det klart for gulrot og dip hehe. Ønsker dere en fin kveld alle sammen og håper dere skal gjøre noe koselig ❤

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg