Når bloggere kritiserer bloggere…

De fleste vet hvor kjipt det kan være å få stygge kommentarer på bloggen, men man “driter” liksom litt i det, det er anonyme nett troll og slik er det bare. Det er ikke greit, men man kommer seg ikke unna det virker det som. Men når bloggere kritiserer andre bloggere og legger igjen kvalme kommentarer hos hverandre, da har vi vel dratt det litt langt? Skal ikke vi støtte hverandre? Skal vi skrive “dritt” om hverandre i innlegg o.l for så å klage på netthets hvis vi mottar det? Nei, det syns ikke jeg ihvertfall, hvis jeg ikke kan støtte en bloggers innlegg, så skriver jeg ikke kommentar heller. Ihvertfall ikke hvis jeg ikke klarer å legge igjen en min mening på en hyggelig måte. Vi er jo i samme båt alle sammen, og tenk så kjedelig det hadde vært om vi alle hadde vært like, det hadde blitt kjedelige innlegg å lese dag ut og dag inn.Javel, så bruker noen clickbait, og på hvilken måte gjør det meg vondt.. INGEN! Uansett hva andre bloggere gjør og skriver for å få lesere har ikke jeg noe med, for jeg kan ikke dømme noen. Jeg skriver tekster i innleggene mine som jeg håper får bra med lesere, det gir et boost å få det. Men å trykke ned og snakke om andre bloggere på en nedlatende måte er jo helt på trynet spør du meg. Vinner man lesere på den måten? Ikke fra meg ihvertfall, jeg syns det er lavmål. “Drite” ut enkelte personer på sosiale medier for å opphøye seg selv, vel det har vel motsatt effekt det vil jeg tro. Jeg skjønner ikke hvilken glede man får ut av å skrive om andre på den måten, jeg skjønner ikke hva som får mennesker til å publisere nedlatende tekster, story’s, kommentarer på instagram og snapper om andre… Ikke bra!

Ha en bra dag og husk å støtt hverandre ❤

signature-fonts

13 kommentarer
    1. Kunne ikke vært mer enig ❤️ Vi er alle forskjellige og det er jo nettopp det som er så bra. En burde aldri skrive dritt om andre på bloggen eller andre nettsteder, uansett.

      Kan jeg få lov til å bruke innlegget ditt på min blogg og dermed henvise mine lesere inn på ditt innlegg? For dette synes jeg virkelig flere burde lese 🙂

    2. Jeg er så enig. Det er for mye dritt ute i verden til at vi skal sitte her inne å være ekle mot hverandre. Blogg burde være en koselig greie, og det er det for meg i alle fall. Kommer jeg over en blogg som snakker stygt om noen så forsvinner jeg med en gang. At folk legger igjen stygge kommentarer, helt håpløst. Man kan holde kjeft om man ikke har noe positivt å si, og i alle fall gi “kritikk” som er konstruktiv, om man må si noe. Å framsnakke folk er så mye mer koselig 🙂 Og å ta en vanlig meningsutveksling om en sak er også flott, uten at man må “disse” personer fordi de mener noe annet. Et godt innlegg Lene. 🙂

      1. Ja det er jo så feil.. og korrekt sagt av deg at her inne kan ihvertfall VI være alrighte med hverandre å støtte hverandre i steden. ❤ en konstruktiv tilbakemelding er jo helt ok.. fremsnakk er så mye mer attraktivt 😊

    3. Har ikke så veldig peiling på blogger, men det virker nesten som om bloggere prøver å gjøre det same som politikere: Å Rakke mest mulig ned på andre for å fremme sin egen sak ? De fleste oppegående mennesker burde vel være mer opptatt av å formidle hva de faktisk står for selv enn å snakke dritt om andre. Enten det er politikk eller blogging…….eller rett og slett i hverdagen. Derfor leser jeg din blogg Lene, for der er det totalt fravær av drittkasting 🙂

      1. Ja og det er så feil..man skal ikke snakke dritt om andre.. andre får gjøre som de vil, jeg syns ikke det er riktig.. Takk for at du leser min blogg, her vil du fortsette å ikke oppleve drittkasting ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg