Når dagene har for få timer…

I disse dager er det ikke en, men 1000 ting å gjøre, Linda sin sønn skal konfirmeres og da lager vi så klart kake. Så er det andre venninner som også har barn som skal konfirmeres, så da blir det flere kaker 😍 Jeg syns det er så moro, og jeg nyter timene jeg sitter å pusler med pynt. Men det betyr også at jeg er lite tilgjengelig for resten av familien. Men slik er det bare i perioder, og det er nettopp i disse dagene døgnet skulle hatt flere timer.Det har blitt laget cupcakes, kaker, pavlova og pikekyss, sistnevnte glemte jeg i ovnen, så da må man starte på nytt. Heldigvis så er vi 2 som gjør dette sammen så da går det jo greit. Men jækla irriterende og måtte starte på nytt med noe man egentlig er ferdig med. Alt kan jo ikke bare gå på skinner tiiihiii..Håper dere har en fin kveld 😊

-Lene- 🌹

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg