Når jeg bestemmer så går det fint…

Nå er det over ett døgn siden jeg satt meg ned her inne for å skrive. Det er godt gjort til å være meg syns jeg, men jeg trengte litt kvalitets tid med familien uten forstyrrelser av at jeg stakk av for å skrive. Så når jeg bestemte meg for å ta hele kvelden fri, så gikk det bra. Men nå må jo si at nå var det godt å komme seg på plass og skrive litt. Føles som en evighet siden jeg blogget faktisk, selv om at jeg vet veldig godt at det ikke er det.

 

Rune ble med Daniel til Oslo en tur i dag og da ble jeg så glad, for da kunne han stikke innom Ikea. Han ble ikke kjempeglad når jeg spurte han, men så lenge det var 2 ting jeg skulle ha så var det helt greit. Phuu. Så når han kommer hjem etterpå blir det metall oppslagstavle i “gull” på veggen her og gummibeskytter til gulvet. Det er faktisk veldig viktig å ha det på gulvet under kontorstol. Jeg har en og den kjøpte jeg akkurat for seint, men for å ikke ødelegge gulvet mer, så må jeg ha 2.

 

I dag har det vært siste dag av vinterferien så i dag har det vært film maraton nede i stua. Har vært er kanskje feil å si, for det pågår maraton enda. Og mens det pågår så skal jeg gå å ta en dusj og ta en kur i håret. Jeg har prøvd mange forskjellige kurer til mitt hår og denne er en av de som har utmerket seg. Jeg har jo et litt flokete hår og trenger litt behandling innimellom kan man si, men denne er helt perfekt til mitt hår.

Håper at dere har hatt en fin uke også  😘

honey-script-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

2 kommentarer
    1. Greit å koble av litt innimellom. Jeg hadde ikke logget av for en hel dag, fra 2012, til 2014. Da hadde jeg EN dag mens jeg var på sykehus. Så gikk det helt til 2019, da jeg logget av lenge pga mammas død: Det går greit å logge av litt. Logger man av litt LENGE er det litt vanskeligere å komme i rutine igjen. Kjenner jeg ikke har fått igjen “foten” helt på bloggingen. Men det kommer nok 🙂 Så fint med ting fra Ikea da 🙂

      1. Oi det er imponerende 😊 det kan egentlig være litt mer stressende å logge av enn å bare gjøre som vanlig.. Men nå har jeg prøvd og klart meg fint. 😊 jeg vil tro det er vanskelig å komme rett inn i gamle rutiner med bloggen etter langt frafall, men livet treffer innimellom og da må man. JA det kommer, jeg syns du gjør det bra jeg klem til deg ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg