Når man ikke er rik på penger…

Noen ganger så skulle jeg ønske jeg hadde massevis av penger, spesielt i tiden fremover nå da det kommer et nytt familiemedlem jeg har lyst å gi hele verden til. Men en ting jeg vet er at jeg skal gi hele meg til henne, og det skal bety mer enn all verdens penger. Jeg har masse kjærlighet spart opp til mitt første barnebarn, kjærlighet hun skal få rett fra hjerte.. for kjærlighet, det er jeg rik på, VELDIG RIK❤Jeg kan ikke få sagt hvor mye jeg gleder meg, hvor spent jeg er og hvor mange tanker som surrer rundt i hodet mitt angående dette, hvordan vil det bli? Hvordan blir det å se disse 2 som foreldre, hvem ligner barnet på, hvordan vil dette føles og hva kan jeg bidra med? Vil jeg komme til å måtte holde meg selv igjen for å ikke fly ned dørene der? Det er så mange tanker, så mange ting jeg gleder meg til å se svarene på. Det surrer 1 million sommerfugler i magen min av glede og forventninger. Og det er bare noen uker igjen 😊 Nå skal jeg sette i gang med forberedelser, til hele min gjeng kommer på grilling ❤

Håper dere får en fin dag 🌷

signature-fonts

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg