Når sminken er av er jeg fortsatt meg…..

Jeg føler meg stort sett freshere med litt sminke på, og kanskje noen ganger føler jeg meg finere også. Men under sminken er jeg akkurat den samme uansett, personligheten min er det den er med eller uten sminke. I starten da jeg begynte å blogge la jeg ikke ut et eneste bilde av meg selv uten sminke, men det ble helt feil for meg i lengden. For det er ikke den jeg er, jeg må ikke ha sminke på hele tiden.

Men jeg følte at folk syns at jeg var en bedre person i sosiale medier når sminken var på. Jeg vet at jeg selv kanskje bare følte det slik, men det viste seg på likes faktisk. Hvorfor er det slik, hvorfor er det så vanskelig for noen mennesker å se innholdet i hva man formidler uansett hvordan man ser ut.

Jeg er veldig glad i å gå uten sminke og jeg sminker meg ikke daglig. Jeg liker også å bruke sminke, men jeg bryr meg ikke om å legge ut et bilde uten. Som feks på snap, så er det mange som unnskylder seg når de ikke har vært aktive en dag og grunnen til at de ikke var aktive er at de orket ikke å sminke seg den dagen.

Hmmmm, jeg er sikker på at det du vil formidle blir hørt uansett og at du ikke sier det på en annen måte med sminke på. Jeg syns at man er fin uansett. Ihvertfall for meg, jeg tenker ikke over det om noen legger ut en snap uten sminke innimellom.

Jeg leste om ei jente som mistet 100 følgere på instagram fordi hun la ut et naturlig bilde av seg selv. Er det faktisk mulig, hva skjer med folk. Nei, vi skal like hverandre for den vi er og man skal kunne være seg selv på sine egne sosiale medier kanaler. Skjønnheten kommer innenfra UANSETT… Man kan være så pen man bare vil, men har du ikke en fin personlighet så er all sparkel jobben forgjeves syns jeg da.

Vær den du er og tør å vise deg som du er innimellom, jeg er sikker på at du er naturlig fin….😍
signature-fonts
Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg