Når vi først er i gang så….(enda et bildedryss)

 

Sommeren er her og vi er i utgangspunktet veldig glad i å holde på med ting både ute og inne. Nå er det ute som gjelder, og når vi først er i gang så kjører vi på å får orden overalt. Og herregud så utrolig moro det er å få orden, og det beste av alt er at så lenge man er to eller flere så går det jo kjempefort og er attpåtil koselig. Rune har laget et bed i dag og jeg har luket og plantet litt utenfor porten.
Jeg syns det er så utrolig hyggelig at Rune engasjerer seg og har lyst å holde på ute, bedet han har laget er hans kjøkkenhage. Så der får jeg ikke røre tiihiii 😊 Men det ble veldig bra, og jeg er igjen litt stolt da vettu 😘  Litt finjusteringer igjen, men det gjør ikke no’ 😊 Mitt lille prosjekt i dag ble også bra og det er møkkajobb å luke, men det må til for å få det fint til slutt, og det gjør det jo litt moro uansett, for man vet at det gir resultater til slutt.Neste er å få gruset gårdsplassen, grusen er på plass men jobben med det, det blir i morgen ❤Nå er gjengen på plass her, så nå skal det grilles hamburgere, ha en trivelig kveld 😊

-Lene-

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg