Naturens gang, merkelige saker.

Åh for en nydelig dag det har vært i dag, barna har badet og kost seg og vi har ikke gjort annet enn å slappe av og være sammen. Da vi ikke noe, når ingen av oss drar hit eller dit og når gjøremål kan legges til side fordi vi skal være sammen, slike dager er verdifulle. Så med andre ord, ble benkeplata lagt på vent (phuuuuuu). Mer om den siden. Det har vært kjempekoselig å ha mamma på besøk i mange timer, vi har grillet god mat og spist is. Og jammen meg koste vi (Rune og jeg) oss med hver vår iskalde øl også.

 

Litt tidligere i kveld så foregikk den årlige svermen av flyvemaur ute og jeg rømte inn. Svanhild fylte seg fort med prikker (maur). Godt det skjer bare en gang i året. Men ekkelt når det står på faktisk, men det vet dere nok alle. Jeg har fått forklart en gang hvorfor dette skjer, men nå husker jeg ikke. Sikkert ikke en viktig informasjon å ha. I morgen får vi rydde bassenget, for det er vel der de ender sin ferd. Naturens gang, merkelige saker.

Håper dere har hatt en nydelig dag og fortsetter med det 🌸

malenna-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg