Naturlig er vakkert det også!

Jeg må si jeg er glad for at jeg er vant til å vise meg uten sminke, vipper, bryn og lange negler. Og at det uansett ikke har noe å si for meg. Jeg ser på sosiale medier at det er mange influencere blant annet som syns det er helt forferdelig å ikke kunne gå på salong å fikse dette. Jeg derimot syns det er så utrolig fint å se dere naturlig. Naturlig er vakkert og jeg håper dere ser det selv nå og ikke føler behov for å unnskylde utseende. Det betyr jo at dere unnskylder deres eget virkelige utseende, hvilket budskap gir det?

 

Det er så klart moro å sminke seg og føle seg fresh, men det gjør ikke noe om man ikke gjør det hele tiden heller. Det viktigste er at man føler seg vel uten også og det er det så mange mennesker som ikke gjør. Selv om at de virkelig burde føle det. Ei du burde følge på instagram er Yummymummy, hun har et fantastisk syn på dette med å være naturlig og ikke MÅTTE glam’me seg opp. Jeg for min del blir glad av å følge henne. Inspirasjon!

 

NATURLIG ER VAKKERT DET OGSÅ!

 

Tror denne tiden bare er positivt for hud, hår, negler og ikke minst for dere som alltid føler at dere må pynte på noe. Jeg er SIKKER på at innerst inne så er det mange som nyter “friheten”. For det må jo være en enorm lettelse og ikke gå med 50 g øyevipper på hvert øye til enhver tid, og for å ikke glemme de 5 cm lange neglene som på en eller annen måte MÅ være i veien for noe innimellom. Jeg HÅPER dere nyter det og kanskje finner ut at det er ikke nødvendig med alt dette hele tiden for å se bra ut. Vær glad for den du er.

Ha en fin påske videre ❤🐣

honey-script-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

2 kommentarer
    1. Nå BØR man jo ikke ha sånne negler heller, så mye som vi skal vaske oss å unngå å smitte andre. Jeg liker nok best å ha bittelitt mascara, men det går fint uten også 🙂 Bruker ikke stort annet. Ikke noe på salong 😀 Du er fin uansett <3 klem <3

      1. Nei nå bør man virkelig ikke ha det. Jeg syns man er fin både med og uten sminke, men det er ikke krise å gå uten og de fleste er fine uansett <3 Takk for det Klem ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg