Neei! Hva er det som skjer??

Nå skjønner jeg absolutt ingenting! ALLE mine innlegg er borte vekk fra min facebook, både på min private og på siden min. Ingen innlegg står som delt og nå er jeg skikkelig frustrert. Alt er bare borte og jeg kjenner at det stresser meg skikkelig. Hva er det som skjer?? Jeg er jo litt avhengig av å kunne dele innlegg så andre får lest jeg da. Til og med på Instagram fungerer ikke lenken.

 

Har jeg gjort no’ galt?

 

Noen som har opplevd dette? Ikke har jeg fått beskjed fra facebook om at JEG har gjort noe galt og jeg tror ikke innholdet i noen av mine innlegg gjør at bloggen min er bannlyst heller. 😭 Jeg får vel kontakte support i første omgang kanskje for å sjekke om bloggen min er frisk. Har dette skjedd deg så fortell meg gjerne hva jeg skal gjøre for det MÅ jo være en feil en eller annen plass. HJELP!

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

OPPDATERING: Noen har tydeligvis rapportert mitt innhold som støtende, altså WHAT? 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg