Negativ tanke, men snakker av erfaring

Enda en helg går mot slutten, enda en helg som har vært fin tross alt. Vi har hatt koselig kaffebesøk av foreldre og det var koselig. Etter det dro vi en tur ut for å få oss litt frisk luft, men det var mer friskt enn vi var helt klar over så det ble ikke lange turen. Neste gang kler vi oss bedre og tar en lenger tur. Kanskje vi får tak i skøyter til dem også, jeg tror ikke jeg skal driste meg ut på skøyteisen. Klumsete som jeg er så ender det vel med et brudd eller tre og det har jeg IKKE tid til. Negativ tanke, men snakker av erfaring.

 

Man blir ikke tøffere med åra, det er ihvertfall sikkert og akkurat det er så innmari kjipt. Jeg tror vel ikke at det bare har med årene å gjøre, har nok mest med usikkerheten å gjøre. Og viten om hva som kan gå galt, teit som det er så tenker jeg litt sånn i hvert fall med min flaks. Best å holde seg på beina, med sko på. Helst med pigger!

 

Men en ting jeg har skikkelig lyst til å gjøre igjen, det er å stå på slalåm. I år har det ikke blitt noe, men håper at neste vinter er litt mer normal slik at man kan kjøre på å prøve. Det finnes jo barnebakker og det er vel ikke så flaut å starte der? Jeg som sto i de bratteste bakkene før uten problem, nå så får jeg vondt i magen ved tanken. Men jeg husker godt hvor moro det var å suse nedover bakkene, så ski skal på beina neste år (håper jeg). Det er faktisk så mye som 10-11 år siden sist! Oooops! Blir ikke seende slik ut kan du si.

Ny kvelden og ha en god natt

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg