Nei nei nei, det skjer ikke!

I dag har jeg jammen meg vært treg med innlegg, men jeg bestemte meg i går for at i dag skulle jeg ikke skrive før jeg var ferdig med alt og kunne sette meg ned helt klar for helgen. Og det skal jeg jammen meg love deg at jeg er nå. Nå nyter jeg å sitte her foran pc’en, ingenting stresser meg og livet er bare herlig.

Nei nei nei, det skjer ikke! Fredag er taco.

Jeg tenkte at jeg skulle friste gjengen her med noe annet enn taco i dag, men det gikk ikke i det hele tatt. Jeg er litt lei tacofredagen, men hva ofrer man ikke for flertallet. Det hadde jo kanskje kunne vært godt med tacopizza for eksempel, men neida…. Jeg bytter ut lefsene med skjell så får vi en liten forandring likevel.Jeg ser rundt omkring på SoMe at det er MANGE som allerede har pyntet juletreet, er ikke det LITT tidlig? Eller er det liksom helt greit når man likevel har uekte tre syns dere? Jeg venter til desember er her, men ja, jeg merker at lysten på å få opp jula bare blir større og større jo mer jeg ser folk pynter. Men jeg skal prøve å holde ut i 8 dager til før jeg tar det frem.
gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg