Nei til portforbud!

«Fremskrittspartiet i Oslo vil ha portforbud for barn etter klokka 23 for å hindre mange episoder med knivstikking i hovedstaden»

Dette er jeg overhodet ikke enig i, for det første så kommer ikke dette til å bli overholdt av alle, for det andre så hører det ikke hjemme i Norge. Blir som med alkohol, drikker man mindre fordi ølsalg og vinmonopol stenger tidligere? NEI. Syns det er latterlig…

Ungdommer i Norge har en frihet som jeg syns foreldrene til hver ungdom kan sette regler for, ikke en regjering. Og i de fleste familier, så er ikke 14 åringen ute og flyr etter klokka 23 stort sett. Men…….Hvis min sønn for eksempel var på en spillekveld hos en kamerat og det var slutt ved midnatt. Så skulle ikke han få lov til å gå hjem? Og hvis han skulle bli «tatt» så skal jeg som mamma få dagsbot, hahahahaha. Uff det blir for dumt er min mening.

Nei til portforbud!! Hva syns du om dette forslaget??

Lørdagsklem fra meg

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg