Noe er galt en plass!

Så langt denne helgen har jeg drevet med å se hvordan et nytt kjøkken her vil komme til å se ut ved hjelp av kjøkkenplanlegger’n til Ikea. Jeg har satt inn skap, tatt ut skap, prøvd farger, målt, slitt med å få skap til å passe og for å lære meg hele greia. Det er ikke bra for en perfeksjonistisk hjerne, det har nesten gått meg litt på nervene at jeg ikke har fått det helt til. Jeg får det faktisk fortsatt ikke til, noe er galt en plass!

 

Føler at vinduene må tilpasses også, det er ikke symmetrisk nok for mine øyne slik det er nå. Det MÅ jo stå riktig iforhold til øya (både den på gulvet og de jeg ser med)!

 

Fra stuen og inn til kjøkkenet vårt så er det en vegg, den skal bort og kjøkkenet skal åpnes opp. Et vindu skal byttes ut og en øy skal inn. Gleder meg så til den dagen kommer som dette skal bli gjort, men som jeg har nevnt før så skal badet tas først. Og ting som koster såpass mye tar tid, sånn er det bare. Krysser fingrene for en telefon fra Hamar i kveld, da skal dere få se på fart for da skal det skje ting fort her. Lov å drømme ikke sant?

 

På fremsiden av der øya skal stå er veggen ut til stuen, den som skal fjernes. Og benkeplata skal være større med barstoler inntil på fremsiden. Bilde er litt grumsete, men sånn blir det når man tar bilde av pc’en. Jeg vet det kommer til å bli veldig bra og en ting er ihvertfall sikkert, jeg skal ha 2 ovner uten tvil. Litt usikker på om jeg i det hele tatt skal ha noen overskap, men det har jeg god tid til å finne ut av. Moro å prøve seg litt frem med forskjellige løsninger før man vet helt sikkert hvordan det skal bli.

 

Ingenting ville bli gjort hvis vi ventet til vi kunne gjøre det så godt at ingen kunne finne feil ved det.

 

Eller så har jeg bakt kake for en venninne, den ble kjempesøt. Løvenes konge tema, skal vise dere etter at hun har hatt den i selskapet sitt. I går laget vi vårruller hele gjengen, altså det er så sykt godt og jeg er så glad for at de smakte minst like godt ved å steke dem i ovnen. Da sparte vi det fettforbruket ved å fritere så det var jo bra. Barna spiste så mange at det tøyt vårruller ut av nesa på dem til slutt hehe. Jeg klarte å legge fra meg min trang til at alle skulle se like ut og kosa meg med alle forskjellene det ble på dem, det er framgang for å si det sånn.

Nå skal jeg igang med å lage noen marengsspøkelser, for i morgen blir det full fest her fra 16-21 ☠👻💀

Hva syns dere forresten om “modell” bilde av meg? Noen år gammelt, men moro å ha 😁 Ha en fin lørdag!

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

Ha en fin lørdag

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg