Noe søtt til kaffe’n tenkte jeg, omg!

I dag har jeg virkelig hatt en koselig dag, det er ikke så ofte vi venninnene er sammen for tiden. Alle har sitt å styre med så denne dagen var etterlengtet, dette var ikke noe planlagt men ekstra koselig blir det da. For hver eneste gang jeg har venninnebesøk lager jeg noe salat eller lignende, men i dag følte jeg for å servere noe søtt. Begynner å dra på åra gitt, og følte det litt ekstra i dag når jeg kjøpte wienerbrød bl.annet.

 

 Noe søtt til kaffe’n tenkte jeg, omg!

 

Været har virkelig vært på vår side i dag, og vi har kunnet sitte ute hele tiden. Det er ikke verst i midten av oktober og solen varmet godt til og med. Jeg setter så pris på slike dager som dette, og timene flyr, skravla går, vi ler og har det fint. Jeg får litt påfyll av energi av venner, og heldigvis var det ingen som reagerte annet enn positivt på min servering. For uansett hvordan man vrir og vrenger på det, så er det godt en gang i blant.

Håper din dag har vært fin så langt og jeg ønsker deg en flott lørdagskveld

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg