Noen ganger

Noen ganger så ser man ikke hvordan en plan som i utgangspunktet høres og ser bra ut på tegning ikke blir det i virkeligheten. Som for eksempel ting vi skal lage. Hvis man ikke har en fasit på hvordan resultatet blir så må man nesten bare se underveis.

Noen ganger må planer forandres etter hvert og selv om at det gir mer arbeid så skal jo resultatet bli bra til slutt. Det ønsker vi jo begge og det gjelder det meste man konstruerer selv. Som regel så har jeg et godt øye for et sluttresultat før det er ferdig. Noen ganger føles det feil, andre riktig.

Noen ganger burde jeg kanskje holdt kjeft istedenfor å si hva jeg mener, men jeg kan jo ikke la være å dele mine “bekymringer” heller. Sånn som det vi driver med nå, der var vi litt uenige om hvordan det skulle gjøres for å se best ut. Jeg hadde min mening, han hadde sin og det er slik det er innimellom.

Noen ganger har han rett, andre ganger har jeg rett, men vi blir alltid fornøyde med det vi utfører til slutt. Denne gangen ble jeg ikke det og jeg klarte ikke helt få den go’følelsen som jeg bruker å ha. Rune hadde da allerede jobbet ganske så lang tid med tunge materialer på dette, så det var vanskelig å få sagt. Men jeg måtte.

Noen ganger skjønner jeg at han bli oppgitt og det er helt greit, det er jo ikke gøy for NOEN at det man allerede har gjort ferdig må forandres. Men vi er jo to om det vi gjør og da kan det skje at utseende kanskje ikke blir som forventet for oss. Eller for en av oss som i dette tilfellet, men vi klarer heldigvis å være venner uansett hvor mye vi diskuterer uenighetene våre.

Noen ganger er jeg veldig sta og står på hva jeg mener og det har jeg null problemer med å innrømme. Men jeg er det som regel av en grunn og er ikke sta på en uhøflig måte. Stemningen blir jo bedre når man snakker om det og ikke irriterer seg over ting som kan evt forandres. Og jeg er her for å ta i et tak på dette hele veien.

Noen ganger så går ikke alt på skinner og noen ganger er vi uenige vi også. Men det viktigste av alt er å ikke holde det inne, men få det sagt så man kan snakke om det å komme til enighet på et vis. Stemningen her i gården er på topp og vi vet at det blir bra til slutt. Men livet skjer innimellom her hos oss også ❤

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

6 kommentarer
    1. Jeg tror det er sunt å være uenige av og til, det viser jo bare at dere er egne personer. Så er det så bra at dere blir enige igjen 🌸

    2. Her blir det oftest ganske så varmt når vi jobber med samme prosjekt og er uenige, men det går heldigvis over ganske fort igjen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg