Nye opplevelser, og vet dere hva? Søstra mi er rå!!

Nok en fin sommerdag, og vi var igjen ute på tur. Søs ringte og spurte om Jeanette og jeg ville være med hun og min niese Elise en tur på vannet da hun så gjerne ville ut å kjøre. Hun kjøpte seg båt på mandag og hadde ikke vært ute å kjørt helt alene ennå. Jeg kaller det helt alene, for verken Jeanette eller jeg skjønner noe av båtkjøring. Så dette var første gangen der hun var selve kapteinen med fulle ansvaret. Men fy søren, hun er tøff altså, søstra mi er rett å slett rå! Hun kjørte som om hun aldri hadde gjort annet, ut til Tjøme ved 8 glass uten problemer. Slikt imponerer meg, at hun kastet seg ut i det og torde. Havet er mektig og har man ingen erfaring så er det rått å bare hoppe i det.. bra gjort kapt’n. Etter denne båtturen kjørte vi opp til ei annen venninne som har hytte innimellom skogene, men hun var dratt hjem for natten dessverre. Men vi fikk tillatelse til å dra dit likevel, og det er så utrolig fint der. Dette kaller jeg en perle, for her må vi kjøre gjennom TYKK skog på en smal vei LANGT inn i skogen. Men slik er det altså der når man er fremme, flott kan man si..Fantastisk fint, jeg har skrevet et innlegg om denne hytta før, og hvorfor jeg ikke tør å sove over der, om du vil kan du lese det her. Jeg er litt i overkant pysete, men noen må jo være det også. På vei hjem derfra stoppet vi ved et vann i Kodal, for vi kunne skimte noen svaner der som vi ville ta bilder av. Vi gikk ned mot vannet og der kom svanefar i full fart mot oss og fresa skikkelig. Men det var jo ikke så rart, han hadde 2 små unger å passe på, og helledussan de var skjønne da. Ikke at jeg torde å gå så nærme den godt hissige svanen, men har kamera med zoom heldigvis. Nye opplevelser å putte i minneboka, og jeg er så takknemlig for opplevelser som dette. Når klokka nærmet seg 23 så var det på tide å komme seg hjem, og fargene over himmelen gjorde avslutningen på en fin dag helt perfekt ❤Håper dere nyter sommerdagene også😘

-Lene-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg