Ok, jeg legger meg flat og innrømmer det

Jeg tror jeg har en ting jeg må jobbe litt med i dette året, burde faktisk ha gjort det for lengst. Jeg MÅ slutte å ta sorgene på forskudd og heller bli frustrert, irritert og lei meg når ting IKKE blir bra. Jeg vet at det veldig ofte blir bedre enn man tror og når det ikke blir bra nok så forsøker jeg jo bare igjen. Sånn har jeg alltid vært og kommer alltid til å være.

 

Men, denne oste-vanilje-frukt-gele kaka var en så utrolig lang prosess og når jeg følte at alt ble feil så ga jeg litt opp. Gjorde den ferdig, og gikk å la meg. Så jeg var litt spent på resultatet i dag når jeg sto opp, og jeg må si jeg ble veldig overrasket over resultatet. Det ble faktisk veldig bra for å være min aller første gang.

 

Jeg legger meg flat (for meg selv) og innrømmer at jeg ofte er negativ i forhold til mine egne prestasjoner. Krisemaksimering!! Det er nettopp det jeg gjør og det skal jeg forandre på.

 

Og en ting jeg vet veldig godt er at det kan jo bare bli bedre neste gang. Jeg trenger litt utstyr, jeg skal bruke riktig form og jeg skal ha tålmodighet. Det hjelper stort å ha orden på kjøkkenet også, men alt skulle skje på en gang på denne oppskriften, så det ble ikke tid til det. Men oversikt og ryddighet hjelper stort for å ha et frustrasjonsfritt hode.

 

Nå gjenstår det å smake på denne for å kunne anbefale den videre, jeg gjorde noen feil og jeg har allerede tenkt ut forandringer på den. Det er så moro å prøve på noe man aldri har prøvd på før. Jeg liker en utfordring, men som sagt, jeg må puste og roe nervene når ting går meg imot, det er ikke verdens undergang. Og jeg får det som regel til!

Ha en fin lørdag kjære lesere.

anjellie-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg