Omg!Politiet arresterte meg…!!

Jeg forstår greia med clickbait, for det er moro å få lesere. Men… det finnes en grense syns jeg, man skal ikke bli lurt til å klikke seg inn på innlegg heller. Når overskriften er løgn, så er det jo bare irriterende spør du meg. Slik som nå.. du ble kanskje nysgjerrig på innholdet fordi jeg skrev en overskrift som fikk deg interessert, og det du finner i selve innlegget handler ikke om det i det hele tatt. Dårlig gjort ikke sant?Men du klikket deg inn, plusspoeng for meg. Altså, det er ikke greit. Jeg får dårlig samvittighet nå bare for å demonstrere dette.🤦‍♀️ Ja, overskriftene skal trigge og gjøre deg nysgjerrig, men da syns jeg også at du skal få noe ut av innholdet som har med overskriften og gjøre. Enig? Og siden overskriften min sier som den sier, så kan jeg alltids si at jeg drømte en gang at politiet arresterte meg bare for å nevne overskriften.

Ha gjerne en knall bra overskrift, for den betyr mye. Men la det være sannhet i den, det er min mening ihvertfall…

Beklager for å lure deg inn her for å lese om noe annet enn det du trodde, det skal ALDRI skje igjen.

Klem fra Lene 😘

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg