Oops… Fort gjort 🐣

God morgen.. Ny dag, snart pĂ„ske 🐣 I gĂ„r sĂ„ snakka vi litt om hva vi skal gjĂžre i ferien. Vi er litt usikre pĂ„ om vi skal dra pĂ„ hytta eller jobbe hjemme denne pĂ„sken. Men fin blir den uansett, for jeg kunne meddele til Rune i gĂ„r om at det var meldt mellom 14-20 grader HVER dag hele pĂ„sken. Og det er jo topp 👌Etter noen timer sĂ„ spurte han meg, hvor har du sett at det er meldt sĂ„ varmt i pĂ„sken? “Eh, pĂ„ yr vel“.. men han pĂ„sto at det var meldt bare 8-9 grader.. “Rart, jeg skal vise deg pĂ„ min telefon“. Jeg gikk med litt bestemte skritt bort til han, her hadde jeg rett, hadde sjekka et par ganger liksom. Jeg viste han, og han bare “Lene.. ja, klokka skal vĂŠre bĂ„de 14 og 20 hele uka“
. ooops, kanskje kjekt Ă„ se pĂ„ gradene og ikke klokke tiden.. filler’n 🐣

-Enjoy your day-

Lene 😘

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg