På fredag skjedde det……😔

På fredag skjedde det.. Jeg sto i kassa på Rema1000 og AKKURAT denne dagen hadde jeg så klart ikke med meg telefonen min. Den er alltid med, men da lå den hjemme på lading. Skulle jo bare kjapt på rema og ta helge handelen da så det var ikke så nøye.. men det skulle vise seg at den burde ha vært med.📱

Da jeg sto i kassa, og alle varene var “plinget” igjennom, så sier hun bak kassa “Det blir 967 kr takk” . Det er i orden sa jeg og tok jeg opp lommeboka for å betale. Dro kortet, men jeg fikk bare avvist! Det er jo penger der, men beskjeden avvist slutta IKKE!! Dette var mat konto kortet mitt og plutselig husket at jeg hadde glemt å overføre til denne kontoen før jeg dro. Og ikke hadde jeg med meg mitt eget visakort og heller ikke telefonen så jeg kunne gjøre det der og da heller.😨.

“Ehhh, kan jeg pakke varene og la de stå her mens jeg kjører hjem og fikser dette?”🙈 Køen bak meg var IKKE kort heller, og jeg ville egentlig bare lage et fint hull i gulvet og forsvinne.😔 Jeg syns det er så flaut, og jeg føler alltid med andre hvis JEG er i køen bak noen dette skjer med. Og jeg som ALLTID passer på å ha riktig utstyr med meg i butikken. Men neiiiiida… itte denne dagen nei! FLAUT FLAUT !

Jeg vet at det ikke er verdens undergang tiihii, men!

-Lene- 😘

Følg meg gjerne på instagram

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg