På med maska, ut i bilen!

Reklame | Posterstore.no

“Et pling på telefonen med beskjed om at pakken har kommet og jeg blir like glad hver gang. På med maska, ut i bilen! Ingen tid å miste, for nå skal det henges opp bilder. Alt annet kan vente”

Da kjelleren var ferdig så bestemte jeg meg for å tenke meg litt om over hva jeg skulle plassere der nede av ting og tang. Før skaden så hadde vi så mye der, og så mye ble ødelagt. Nå så har jeg en minimalistisk stil med stort sett det som må være der og ikke mer enn det. Faktisk veldig godt med rene fine linjer uten et eller annet i hver eneste krok.

 

På veggene skulle jeg heller ikke henge opp igjen alt vi hadde, jeg ville ha en fresh start der også. Og som dere vet så elsker jeg det posterstore.no har å by på så det ble så klart veggpryd derfra denne gangen også. Når det er snakk om rene linjer så gjelder det også plakatene der. De er så stilfulle, de er delikate, flotte og utvalget der inne er både stort og er for alle.

 

Her finner du fantastiske plakater inspirert av skandinavisk design. Plakater er et perfekt verktøy for å tilpasse interiøret i ethvert rom i huset ditt. Utforsk utvalg av flotte plakater i de mest populære kategoriene og størrelsene. Happy shopping!

 

Til kjellerstuen valgte jeg farger som matchet veggen og med den hvite kanten rundt blir det litt stilig når bildet ikke går helt ut til ramma. Ihvertfall gjelder det for denne stuen for da fikk jeg et lite avbrekk mellom selve bilde og rammen. Det ble knallfint og jeg er så glad for at jeg klarer veldig godt å se for meg hvordan ting skal bli når det er på plass. Og igjen ble det akkurat slik jeg så det for meg og jeg er superhappy.

 

Siden dette er en ny etasje, et nytt rom så gikk jeg for svarte rammer denne gang. Utvalget av rammer er stort, men for å ha bruk for rammer må du ha plakater. I dag har jeg en rabattkode til deg som gir deg 35 % avslag på alle plakater som IKKE er selection. Koden gjelder ikke for rammer denne gang.

Bruk koden Leneetarnes35 for å aktivere rabatten, den gjelder i 7 dager fra dagens dato.

Tenkte at jeg også skulle få inn litt fine bilder på badet nede, der har det stått et par tomme hvite rammen en god stund. Men disse måtte ut, for jeg hadde et budskap å komme med til dem som bruker dette badet daglig. Noe som alle har godt av å lese hver eneste morgen når de tar morgenstellet på badet. Og gode budskap i plakater finner du også der inne på nettsiden, jeg har gode ord selv på badet oppe, og nå var det på tide å få det på plass nede også. I tillegg byttet jeg ut de gamle tomme rammene med litt nytt.

Ta deg en titt, bli inspirert og finn deg noen fine plakater du også 🌸

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

Nyt dagen

 

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Veldig fine bilder altså! 🙂 Du tar på masken hjemmefra du også. jeg gjør også det av og til. Skal bare rett i butikken. Men av og til må jeg føle at jeg får frisk luft, så da venter jeg til jeg ved butikken 🙂

      1. Venter som regel til jeg er ved butikken jeg å, men innimellom slaga er det bare en vane liksom. Rart med det hvordan man får vaner 🙂 for tiden så er ikke akkurat det munnbindet så dumt å få som en vane 😷😷

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg