Påske/sommer sysler…🐣

I dag holder vi på med litt av hvert her hjemme, det er så godt å få kommet igang med å få frem sommeren. I dag er det jo varmt og godt, så da var det på med solkrem og brette opp ermene.😊Rune får bassenget opp å gå og jeg planter litt, det er så kos å holde på med slik (veldig glad jeg slipper bassengbiten). VELDIG mye som skal til for å få det i orden, men som Rune sier. Heldigvis bare en gang i året 🙏Men med litt musikk på og litt nynning fra både han og meg, så er det kos det 😜Foreløpig så holder jeg meg til stemor blomster, sommerblomstene får komme rundt 17 mai. Men litt blomster må til, gir liksom litt sommer vibes 🌷 De grønne ute plantene har også kommet på plass, de er uekte, men veldig fine, kjøpt på Rusta 😊 Håper dere har en fin dag 😊

-Lene- 🌷

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg