Påskeaften

Jeg skulle ønske jeg sto på ski egentlig, i dag kunne jeg tenkt meg å stått på slalom rett og slett. Så mange ski snapper rundt om kring og med det været vi har så ville jeg vært på toppen av et fjell med ski på beina. Neste vinter skal jeg faktisk prøve, kan hende det går bedre enn jeg tror. Forbaska brudd i ryggen ødela mye for meg, tør jo INGENTING som gjør at jeg kan gå på trynet! Det er på tide å komme seg over det. 💪Er jo ikke ulovlig for voksne å bruke barnebakken, så kan jo starte der he he. Babysteps liksom..Kan jo ikke gå å være redd for noe som kanskje aldri skjer.. håpløst… Ellers så håper jeg dere alle nyter påskeaften. GOD PÅSKE 🐣

-Lene-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg