Penger har makt!

EXIT  “De har penger, karriere og familie. De har alt, men de kjeder seg. Mørk og sjokkerende serie fra Oslos finansverden”I dag har livet vært godt, i dag har jeg tatt meg tid til å se hele serien Exit sammen med Rune, da ble han glad. Og jeg har til og med holdt meg våken gjennom alle episodene. For et liv de der levde der oppe på toppen. For et dobbeltliv og for en levemåte. Utrolig hva narkotika og alkohol kan gjøre med mennesker.

Har du ikke sett den så anbefaler jeg deg å se den. Det er helt utrolig at dette er sant, at det faktisk var slik de levde. Penger har makt og jeg tror det er lett for enkelte og falle i en dyp grop hvis man kan svømme i sedler. Jeg liker slike serier som engasjerer såpass at vi blir sittende å snakke om den etterpå.

signature-fonts
Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg