Planen er klar og jeg er klar for å følge den.

Noen helger så syns vi det er godt å bare være oss, slappe av å kose oss med film eller bare tv. Men noen helger så har vi ikke lyst til det i det hele tatt og vil gjerne ha besøk. Så derfor ba vi min søster og Geir hit på middag i går kveld. Rune disket opp med sine aller beste burgere og jammen ble de gode som alltid. Hver gang er det like gøy å se hvor høy hans burger blir når han er ferdig å lesse på med tilbehør. Denne gangen ble den ikke noe mindre enn før hehe.Dette ga oss en smak av sommer, og jeg kjenner at jeg virkelig allerede nå ser frem til varmen kommer, og at vi kan være masse ute. Grille og nyte sommeren, men må nok smøre meg med tålmodighet i noen måneder ennå. I dag så skal jeg gå inn på hobbyrommet, lukke døren og bli der i noen timer. For i dag skal et tog komme til liv og da trengs all den konsentrasjon jeg finner til å bli med meg inn der. Slike dager liker jeg, da planen er klar og jeg er klar for å følge den.

Skulle vel egentlig vært ute på en lang tur i sola, men det får bli senere. En tur skal det bli for det står også på min plan. Men det viktigste først, sånn er det bare. Nå er det bare en uke til barnedåp og forberedelser må bli gjort. Håper dagen i dag blir like fin for dere som den skal bli for meg. God søndag ønsker jeg dere.
honey-script-font
Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

4 kommentarer

Siste innlegg