Planen er klar

“Vi har så klart planer for våren, det har vi hatt siden sommeren var slutt. Rune og jeg elsker å oppgradere, det kan ta litt tid siden vi så klart ikke gjør alt på en gang. Nå nærmer våren seg og vi har begynt planleggingen på hva vi har å gjøre”Veranda: Denne er god som ny etter at vi freshet den opp med vask og beis i fjor, alle rekkverk ble pusset og malt så det skal holde i et par tre år. Et tips til deg som skal beise terrassen nå til våren, les DETTE. Noe beising skal det bli her også på det nye rundt bassenget. Over sittebenken nede på verandaen er planen å bygge et tak slik at vi ikke må gå inn for den minste lille regnskur.

 

Jeg planlegger en større fest i august hvis hverdagen er noe mer normal. Krysser fingrene for det!

 

Når man har venner eller familie på grillmiddag så kan man slippe å være helt avhengig at det ikke kommer en dråpe regn og ute blir ute uansett vær. Vi liker å grille og bruker nesten ikke stekepanna inne på sommeren. Der nede har vi bygd en kjøkkenbenk og har både grill og kjøleskap. Vi har også en ekstra tv stående som vi gjerne kunne tenkt oss og få koblet opp der. På våren/sommeren er livet best ute.

Ha en fin torsdag alle sammen

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg