Prikken over i’en i min hverdag

De siste dagene har jeg slitt litt med å skrive, ikke fordi jeg ikke har noe å skrive om, men ordene har liksom ikke kommet frem riktig. Det skjer HVER gang etter at jeg har tatt en dags pause. Jeg er i en flyt og skriver hver dag og når jeg tar bare en dag uten så stokker det seg for meg og jeg liker det ikke. Så……. Aldri mer en dags pause hvis jeg ikke må! Jeg blir nemlig så frustrert når mine hverdagslige vaner får seg en knekk.

 

Etter middagsbesøk hos sviger’s dro jeg en tur til min sønn. Alltid like koselig å komme dit, og smilet på lille snuppa når jeg kommer er verdt alt. Jeg blir så varm i hjerte både av henne og den flinke pappaen. Jeg har oppdratt en fin gutt som jeg er så stolt av å være mammaen til. Å være sammen med familie er prikken over i’en i min hverdag. 

 

Når jeg kom hjem i kveld så var det så varmt, jeg holdte på å koke over. Temperaturen i bassenget var 29 grader og det regnet ute. Det så ikke ut som det var noe torden på vei så blås i regnet tenkte jeg, jeg må bade. Og herregud så deilig det var, kroppstemperaturen sank til en behagelig grad og etterpå så var alt bare fryd og gammen. Herlig! Det var forresten et etterlengtet regnvær som kom i dag, det trengtes.

Nyt kvelden kjære dere ❤

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg