Prikken over i’en på vårt sommerparadis

Vi har en svær stokk, vi har verktøy, jeg har fantasien og arbeidslysten. Jeg har begynt å planlegge og tenke ut om jeg kan klare å lage en svær palme. Det hadde vært prikken over i’en på vårt sommerparadis. Jeg tror jeg har en plan på hvordan det kan la seg gjøre, men det trengs litt undersøkelser om jeg kan gjøre det slik jeg tenker.

 

Kreativitet er kanskje medfødt, men den vokser jo mer du utfolder deg

 

Men det viktigste av alt er at jeg har troen på det. Kokosnøttene er ferdig planlagt så de vet jeg akkurat hva jeg skal gjøre med. Å kjøpe palmer av den sorten vi har lyst på koster ekstremt mye, og jeg har ikke lyst å bruke penger på det. Tegningen er klar, detaljer er ikke klart.

Usikker på om dette er noe som blir årets gjøremål eller neste års. Tror du at vi klarer det?

 

Ha en god fredag 🌸

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg