Prøv å ta et skritt tilbake før du dømmer andre

Som jeg har skrevet før en gang så er ikke ordet hater og det det står for noe jeg liker, det skal være ganske ille før jeg kan si det. Men, det finnes ting jeg hater og to av de tingene jeg hater mest av alt så er det urettferdighet og det å dømme mennesker. Det er faktisk urettferdig å dømme andre mennesker. Og akkurat det skjer jo daglig enten det er på nett eller ikke på nett. Man skal ikke høre på alt som blir sagt, for selv om at en person ikke liker en annen så betyr ikke det automatisk at ikke du liker den personen.

 

Prøv å ta et skritt tilbake før du dømmer andre, det kan du vinne mye på

 

Selv om at du blir fortalt at en annen person er håpløs, dum, irriterende, fæl , slem ja u name it så er ikke det et faktum at personen faktisk er det.  Møter du nye mennesker på din vei så ta deg tid til å bli kjent med dem selv før du dømmer ut ifra andres meninger. Kanskje akkurat denne personen som noen andre ikke liker er en match for deg. Det er fort gjort å gå glipp av vennskap og/eller kjærlighet pga forhåndsdømming. Døm heller selv ETTER at du har lært personen å kjenne.

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

2 kommentarer
    1. Enig!
      Eneste er dersom det er noe skikkelig ille… Jeg mener.. Om en har begynt å date en fyr som banket ex’en, hadde det vært greit å få en heads up, liksom (hehe). Ikke sånn og forstå at en ukritisk kjøper det, men da bør en jo holde tilbake, og undersøke dette her før en utdyper bekjentskapet, for å si det sånn.. 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg