Pytt, det er vel det samme det vel!

I dag har jeg faktisk hatt en veldig fin mandag. Mandager bruker jo å være litt sånn vanskelig å få satt i gang, men etter mange timers søvn så var jeg skikkelig opplagt i dag morges. Mamma kom etter hvert og «hjalp» meg med avvising av kjøleskapet. Slike ting er jo mye koseligere å gjøre sammen med noen. Det meste av sånne kjedelige ting er jo egentlig det når jeg tenker meg om.

 

For den som ser storheten i hverdagen, blir selve livet rikt!

 

Til bursdagen min så fikk jeg gavekort på mestergrønn og i dag dro jeg for å bruke det. Jeg fikk en fin vase den dagen også som jeg fant ut at jeg skulle fylle med noe. Altså de har så mye fint inne på mestergrønn at man vet jo nesten ikke hva man skal velge, men jeg var ute etter noe evigvarende. Fant svarte pampas som jeg likte kjempegodt, men jeg ser at jeg trenger et par tre stykker til (kanskje) så det får jeg fikset i morgen. Fint ble det syns jeg.

Dere ser at noe må gjøres med spisebordet. for mange hakk i lakken kan man si!

I kveldinga tok jeg å kjørte på med ei maske, det var det lenge siden jeg har gjort. Ikke vet jeg om jeg gjorde det riktig heller! Leste etterpå at denne skulle brukes i t-sonen, vel, jeg brukte den i alle soner. Pytt, det er vel det samme det vel! Jeg vet at Rune liker å bli dulla litt med innimellom så jeg la en maske på han også. Så ei litta spamoment ble det her i huset i dag.

Også dette høstværet da folkens, det er jo helt rått. Håper dere har hatt en fin dag også ❤ Hverdagen er fin, spesielt hvis du gjør ditt for at den skal bli det.

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

8 kommentarer
    1. Med mindre du har betraktelig sensitiv (tynn) hud i kinnene, er disse maskene for hele ansiktet.
      Det eneste som er greit å huske på, er at en ikke skal peele i forkant, i det eksfolieringen følger masken, so to speak, i det den dras av. Likeså bør en passe på at en smører tykt på for at den skal la seg dra av som den skal, liksom at det å dra av blir forbannet ubehagelig om det er for tynt 🙂

    2. Det er alltid godt med en maske i ansiktet – men jeg er heller ikke flink til å gjøre det ofte nok, kanskje 🙂 Litt spa-følelse er bare lekkert 🙂

    3. Så lekkert med svart pampas. Jeg synes ikke du trenger flere, det var nydelig sånn som det i den vasen ♥
      Og svart maske…..jo, flott det også, hehe 😉 Jeg har ikke hatt en maske på i ansiktet mitt siden jeg var rundt 30 år gammel….og det er over 20 år siden 🙂 Kan ikke si at hudpleie i ansiktet mitt har stått høyest på gjøremålsplanene mine nei. Selv om det er deilig med litt spa. Det er føtter og hender som får oppmerksomhet når jeg unner meg selv det lille ekstra 🙂
      Høstværet er fantastisk. Det nytes med stor iver her 🙂
      Klem ♥

      1. Jeg fant ut det i dag jeg også, det var fint slik det er 😊 Jeg er ikke veldig flink med hudpleie jeg heller, men har blitt flinkere med åra og det er jo så deilig ♥️
        Elsker høsten 🍁🍁🍁
        Klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg