REDD!

Følelsen REDD!

Denne gangen skal jeg prøve å henge meg på utfordringen din Frodith, du er ekstremt flink til å sette igang medbloggerne dine med utfordringer. På dette bilde var jeg faktisk redd, jeg sto opp midt på natta en natt jeg var alene fordi jeg hørte lyder som ikke var de vanlige lydene.

 

Fant fort årsaken og det hadde jeg regnet med å finne også, så da tok jeg meg tid til å knipse meg selv midt i natta.

 

Å være redd er en litt vond følelse, mye skjer i kroppen på en gang. De fleste ganger er man redd uten at man i utgangspunktet behøvde å være det, men det kan man ikke styre slik man ønsker. Følelser er noe helt eget som man ikke helt har kontroll over. Ta deg en tur inn på utfordringen du også, du finner den HER.

mariposa-script-font

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg