Redde det som reddes kan

Altså, snakk om vind da! Ute flyr det både blomster, baderinger og ting jeg ikke visste jeg hadde engang. Kanskje det er fra nabo’n. Stoler bytter plass hvert 5 minutt og sheriff bjeffer på alle disse uvante lydene. Prøver å redde det som reddes kan. Det er ihvertfall en god dag og være inne på kjenner jeg, jeg er jo ikke så veldig glad i vind at det gjør noe. Problemet er bare det at sola steiker og det er veldig varmt ute. Og jeg er avhengig av luft, men hvis jeg setter jeg opp et eneste vindu så blåser alt her inne også, så her inne er det jo badstuetemp nå.

 

 Hvor er ac’n når man trenger den?

 

Jeg har tatt frem støvsuger’n for å ta i et skikkelig tak. Altså for å være helt ærlig så tok jeg den frem for 2 dager siden og den ligger fortsatt ubrukt. Men nå etterpå så skal det gjøres, det har jeg nesten bestemt meg for. (vi får se da vet du). Det kom jo både litt maling og litt gardin greier i veien og sånt skjer jo. Støvsuger’n stikker ingen vei uansett. Nei, nå får jeg komme meg på butikken sånn at noen får middag når han kommer hjem. Ha en fin kveld og takk for at dere er innom min blogg ❤

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

11 kommentarer

Siste innlegg