Rom for frustrasjon og glede..

«Mitt gamle soverom, der jeg vokste opp, der jeg var både glad og lei meg. Det var det rommet jeg ofte sprang til når jeg var en sint og frustrert tenåring. Døra inn der ble til tider smelt igjen…. Hardt. Mislikte til tider det rommet, men elsket det også»

Så da vi kjøpte huset her, da skulle det gjøres om til det beste rommet i huset, et rom jeg skulle elske å være i. Og det ble det virkelig, drømmen min gikk i oppfyllelse og mitt kjære barndoms rom ble nå mitt garderobe rom. Døra ble stengt for alltid og en ny inngang ble laget. Og herregud som jeg elsker det.

Der inne blir jeg glad, setter på musikk, går igjennom klær og ting i skuffer og hyller ofte. Bare fordi jeg liker å være der. Lyset er fint, så der inne tar jeg også en del bilder. Trenger bare å kjøpe et kamera for å få tatt enda bedre bilder, mobil kamera er ikke det ultimate kamera. 🤦‍♀️

Ønsker dere en fin dag.

Klem fra meg til dere  ❤

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg