Så irriterende med en kunde som meg.

Så var det kvelden igjen etter en fin dag. Litt mye kjøring hit og dit, men sånn er det når hukommelsen svikter. Jeg leiter nemlig etter en underlagsplate som jeg har vært og kjøpt en eller annen plass. Ikke 1, men 2 ganger før. Men jeg kan bare ikke huske hvor, og jeg skjønner ikke at det er mulig å glemme slikt! Ikke bare det, men jeg klarer jo ikke å forklare meg i butikken. «Sånn der’re plate som kjennes ut som gummi, men det er ikke gummi, kanskje det er silikon, men jeg er usikker. Det er ikke bakematte, men kan kjennes sånn ut. Men den er tykkere og er en type underlagsmatte som tåler skarpe kniver.» Så irriterende med en kunde som meg.

 

Jeg kan se det for meg den dagen jeg tok den fra hylla og bar den ut i bilen, men jeg klarer ikke å se for meg hvilken butikk det var. 

 

Jeg ser jo at det er vanskelig å forstå hva jeg mener, noen steder så fikk jeg dette svaret «Aha, ja sånn ja, det har vi her borte» Jeg ble like glad hver gang og tenkte endelig og fulgte spent etter. Det ene stedet kom de frem til at jeg mente sånn beskyttelse til bagasjerom på bilen. En annen plass trodde de jeg mente sitteunderlag. De søkte etter alt mulig rart på pc’en i butikken, men noen matte ble det ikke! Det er rart at det faktisk går an å bli så glemsk. Det er vel og merke et par år siden jeg kjøpte det sist, men likevel. Jeg ser de liksom for meg i hylla de lå den gangen, men i hvilken butikk den hylla er DET vet jeg ikke. Vel, jeg får lete litt til så dukker det vel opp noe lignende et sted.

Ha en fin fin kveld 😊

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg