Så lenge du kan drømme nye drømmer, er du ung

Jeg kan tenke meg at de fleste som følger meg vet veldig godt hvem Rune er, jeg har jo nevnt han veldig mange ganger i mine innlegg. Det er ikke lett å la være å ha han med i mine daglige innlegg, da han er en stor del av min hverdag. Men i dag kan jeg dedikere hele dette innlegget til en som virkelig fortjener det, fordi i dag har min kjære samboer bursdag. Flagget er på plass, kake står i kjøleskapet og feiring skal det bli av 42 åringen utover dagen.

 

Denne mannen kan jeg si så mye fint om, han er rett og slett den snilleste mannen jeg kjenner og jeg er så stolt av å kalle han min. Hardtarbeidende, kreativ og har en stå på vilje så det holder. Han er verdens flinkeste til å slappe av når han bestemmer seg for det og han nyter livet. Hjelpsom og omtenksom, lett å like og en fantastisk kjæreste. MANGE gode kvaliteter har han som jeg setter så enormt stor pris på.

 

Gratulerer så mye med dagen din i dag min kjære Luna, jeg skal gjøre mitt for at dagen din skal bli så fin som mulig. Fordi du fortjener det og husk at så lenge du kan drømme nye drømmer, er du ung ❤🎉❤

 

Når det kommer til hjelpsomhet så har både vi og naboene våre holdt på å snekre litt, beise litt og holdt på ute. Det har blitt litt rop om hjelp både fra andre siden av gata til oss og fra oss til dem. Digger forresten at det er slik at man kan hjelpe hverandre. I går på kveldinga kom det en melding fra dem om vi kunne komme over litt. Det gjorde vi så klart og trodde det var en ekstra hånd de trengte til et eller annet, men neida!!

 

Det var en skikkelig overraskelse på gang, de hadde stelt i stand et koselig selskap for Rune ute på verandaen. En dagen før bursdagsfeiring med kake, kaffe, pepsi max og gave. Herregud så UTROLIG hyggelig gjort og vi ble begge så overrasket og takknemlige for at de gjorde det, det var virkelig en fin ting å gjøre. Bursdagsbarnet gikk hjem med en ny disc til bagen sin. Hvor heldige er ikke vi med så flotte naboer da.

Ha en fin dag alle sammen, det skal vi 🌷

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg