Sånn helt plutselig på en helt vanlig onsdag..

Å vise kjærlighet behøver ikke å bety at man må si det med store ord bestandig, eller at man må kjøpe dyre gaver. Veldig mange ganger så holder det med en uventet klem, eller at den du er sammen med ser når du er sliten eller lei og bryr seg ved å holde deg i handa. Det skal ikke så mye til for at man føler at man er elsket og tatt godt vare på.

Jeg tror på den store hverdagskjærligheten

I dag ble jeg overrasket med 12 langstilkede røde roser sånn helt plutselig på en helt vanlig onsdag. Det varmer så godt i hjerte og det betyr så mye for meg. Sånne ting er så utrolig hyggelig, og det viser meg kjærlighet. Og jeg elsker røde roser, det er så utrolig vakkert, så nå skal jeg nyte resten av dagen varm og god i hjerte.honey-script-font
Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg