Sannheten er at jeg ikke vil at ting skal gå tilbake slik de en gang var

I noen uker nå har jeg hørt folk si “Jeg kan bare ikke vente til ting skal være tilbake til det normale.” Det har jeg sagt mange ganger også. Når jeg har tenkt på vår nåværende situasjon, har jeg innsett hvor mye jeg ikke vil at ting skal gå tilbake til akkurat slik de var.

Her er noen av grunnene mine …

 

  • Jeg håper at neste gang en venn tar tak i meg og trekker meg inn for en klem, tar jeg meg tid til å sette pris på gaven til deres nærvær og omfavnelse.

 

  • Jeg håper at når skolen gjenopptas og du mister barna dine hele dagen, at du tar deg tid til å respektere det lærerne faktisk gjør for barna.

 

  • Jeg håper at neste gang jeg sitter på en fullsatt restaurant tar jeg meg tid til å se meg rundt på de smilende ansiktene, de høye stemmene og være mer verdsatt for gaven til samfunnet.

 

  • Jeg håper at når jeg er på butikken at jeg tar et øyeblikk til å erkjenne livets nødvendigheter og de fantastiske menneskene som jobber så hardt for å holde oss forsynt.

 

  • Jeg håper at jeg aldri igjen tar for gitt muligheten til å hoppe i bilen og besøke en venn, dra på kino, en restaurant eller faktisk det å få besøk.

 

Så sannheten er at jeg ikke vil at ting skal gå tilbake slik de en gang var. Jeg håper og ber om at vi tar leksjonene og utfordringene vi har kjent på de siste ukene og skaper en ny normal. Målet mitt er å sette pris på mer, elske hardere og virkelig sette pris på den daglige overfloden av velsignelser som så lett ble oversett for bare noen uker siden. Hvis noen forteller deg at de elsker deg, ta det til deg i hjertet ditt!

Denne fant jeg på facebook i dag og kunne ikke vært mer enig, så den var verdt å dele, del du også om du er enig i dette.

cursive-fonts

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg