Savn til singellivet og festingen..

I mange år var jeg singel og jeg måtte ikke rådføre meg med noen kjæreste før jeg skulle noe. Og da ble det ofte til at jeg var ute på byen og jeg var litt av en partyløve. I går så fikk jeg et spørsmål om jeg innimellom hadde noe savn til singellivet og festingen. Og jeg har vel aldri vært mer sikkert på et svar noen gang. NEI NEI NEI jeg har INGEN savn til verken festingen eller singellivet og er så glad for at jeg traff Rune og har det slik jeg har det i dag.

 

Når jeg tenker tilbake på den tiden så blir jeg egentlig litt flau over meg selv, og ikke minst tenker jeg på hvordan jeg orket det. Men på den annen side så er det lite vits å angre på det også, jeg fikk rast fra meg. Og heldigvis er den tiden forbi for lengst, det tror jeg ikke jeg alene om å synes er bra. Rune og jeg tar oss en fest innimellom da, sist gang var vel……………………………………..ehhhhhhhhhhhhh………………………………….. hmmmmmmmmmmm!

 

Innimellom er nok feil å si, et par ganger i året er litt mer riktig. Men vi trives med det, og koser oss likevel. Nå sparer vi jo også til nytt bad, så da er det ikke mye å bruke til slike ting. For det er dyrt å fly på byen, det skal være sikkert og visst. Trives med å være opplagt hver eneste helg. Trives med helgene slik vi tilbringer dem nå, det er jo egentlig bare positive sider ved å ikke fly på byen. That was then, this is now 🙏Ha en nydelig lørdagskveld, det skal vi ha ❤

honey-script-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg