Savn….!!

I dag savner jeg før…. før da jeg bodde i Sandefjord og vennene mine var 5 minutter unna, da en svipptur innom gikk ann både for dem og meg. Hadde man en halvtime til overs så var en kopp kaffe sammen lett. Sånn er det ikke lenger, det er ikke bare en svipptur lenger. Og i dag kjenner jeg det ekstra godt ❤Jeg bodde i Sandefjord i mange mange år, og ofte så møtte jeg dem på butikken, i byen eller stakk innom dem. Nå er det lettest for meg å dra til byen i Larvik, jeg handler her jeg bor og det er den lille 10-15 minutters svippen jeg savner mest i dag. Jeg har tett kontakt med mine venner og så klart sees vi, og besøker hverandre, men ikke som før. Savner Sandefjord, og savner mine venner. Og det er IKKE aprilsnarr, det er fakta hehehehehehe ❤

Ha en knall dag 😘

-Lene- 🌷

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg