Se – sommeren har gode ting å gi oss

En ny dag er i gang og jeg ser frem til dagen. I går når vi var mange her dukket det opp et forslag til at vi skulle hatt en liten omklednings del der man usjenert kan bytte til badetøy. Det betyr jo bare en ting det, det blir mer bygging. Jeg kan ikke skjønne at vi ikke har tenkt på det selv, men vi blir jo ikke akkurat lei oss for å bygge noe så det skal vi få til. Jeg ble jo bare glad for et nytt prosjekt, nå er det lenge siden sist.

 

Se – sommeren har gode ting å gi oss. Den ser på oss med sine blomsterblikk.

 

Nå skal jeg komme meg i gang med dagen, handle litt, fikse litt og gjøre klart til våre gjester kommer. Bygginga får vi ta en helt annen dag når vi har tid og lyst. I dag skal vi bare slappe av, kose oss og nyte. Det kommer en hverdag etter dette og det er ingenting som må gjøres for tiden og det liker jeg også. ferie er ferie. Ha en fantastisk dag alle sammen og du, unn deg en is i dag. Det skal jeg.

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

 

 

 

6 kommentarer
    1. Ja et omkledningsrom er lurt å ha! 🙂 Artig med prosjekt – planlegge og starte opp med tiden 🙂 Også må man nyte dagene!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg