Selge huset?

 

 

 

“I mitt hjem ligger det mange skjulte skatter, mange minner og dette huset betyr enormt mye for meg og jeg lurer på om jeg noen gang skal klare å selge det. Mitt barndomshjem som jeg har så nært mitt hjerte”

Men hva skjer den dagen mamma ikke lenger er her i nærheten, den dagen barna er store, den dagen da Rune og jeg er «alene» her. Jeg kan allerede nå kjenne på kroppen at det kan bli vanskelig å bli boende, men enda vanskeligere å selge. Tenk hvis Daniel og Martine flytter fra byen, mange ting som spiller inn om fremtiden vår her. Men jeg tenker at når den tid kommer så er jeg ganske forberedt. Tanken er jo allerede i mitt hode, så da har jeg god tid. Uansett så vil det bli veldig rart å ikke skulle være her lenger…. snufs.

Men man må bare følge livet og den veien det tar oss. Om det blir her eller der, minnene har jeg jo med meg uansett hvor jeg befinner meg og jeg mener at det er en mening med alt som skjer. Så hvis huset selges, så er det en god grunn for det og enda bedre, det er mening med at det skal skje. Jeg tenker som så at når det skjer, så må man bare tenke positivt på det, gjøre det beste ut av det så blir det nok bra, kjenner på hjerte at jeg er glad det ikke er en ting som skal skje nå…

Ha en knall fredag alle sammen… 😘

signature-fonts

2 kommentarer
    1. Veldig bra tenkt og skrevet. Jeg har kommet litt lenger enn deg, for jeg er eldre 🙂 Har tatt beslutningen om å flytte etter barna og barnebarna mine. Er i prosessen. Blir spennende å se hva slags bopel jeg ender opp med. Men stedet vet jeg…..:-)

      1. Ja jeg tenker at vi en dag kanskje ikke trenger stort hus, men det blir tøft…jeg skjønner at du gjør det.. spennende med noe nytt da.. du deler vel etterhvert? 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg