Selv om at den blir annerledes, så blir den fin

Energien er fortsatt litt laber, men jeg har fått opp juletreet. Men treet plager meg, for i år får jeg ikke greinene til å bli slik jeg vil. Når vi først har investert i et dyrt kunstig tre så skal det også se ut som et Donald Duck sitt. Så pynt har ikke kommet på det, først skal det bli slik jeg vil ha det. For jeg vet at det går, det har nemlig gått helt fint i 3 år nå. Jeg vet det blir bra til slutt. Får bare jobbe litt pent med grenene.

 

Ellers så er jeg litt glad for at jeg har handlet litt og litt denne julen for da slipper vi å storhandle alt på en dag. Julemiddagen er i hus, kaker og dessert er i hus og det resterende skal jeg ta snart. Jeg er litt usikker på om jeg skal bake noen småkaker selv i år, men jeg har så mange ideer til både pepperkakehus og marsipanfigurer. Det er kos å holde på med samtidig som at julemusikk strømmer ut av høytalerne.

 

Selv om at den blir annerledes, så blir den fin

 

Det kjennes godt i sjela at denne julen blir annerledes. Ikke får jeg holdt mitt årlige julebord med jentene, det er så mange hensyn man må ta. Slik er det jo for alle og man må jo bare gjøre det beste ut av det, men det er så trist og jeg gleder meg vilt til alt dette ligger bak oss. Enn så lenge så skal vi nyte det at vi faktisk ikke har blitt berørt personlig av dette viruset og ikke kjenner vi noen som har det heller.

 

Jeg krysser fingrene for at snøen kommer før jul, det gir en enorm julestemning. Det finnes ikke noe som er mer koselig enn å stå opp på julaften, hvitt teppe av snø ute, spente barn, morgengave under treet og tegnefilm på tv. Kjente at jeg dro litt på smilet når jeg skrev dette, for nettopp slik vil jeg at det skal være og det er nettopp slik det blir.

juanita-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg