Ser tilbake på det med et smil om munnen…

I dag har Linda og jeg vært å gått en lang tur i Ula, det var så utrolig godt. Det er så forfriskende og gir en ekstrem deilig følelse i kropp og sjel. Ikke bare det, men det er så utrolig fint der og gir meg mange minner fra jeg var mindre, for Ula der har jeg vært MANGE ganger før. Både da jeg var veldig liten og i ungdoms tiden min.Det er mange forskjellige minner fra Ula og det var på den lille stranda vi alltid var når vi var der og jeg var mer i vannet enn på land. Jeg var en ekte badenymfe, jeg bare ELSKET å bade. I et øyeblikk husket jeg meg selv som 5 åring som satt inntil svaberget ved vannet og spiste loff med banan og sand på så det smalt i tenna. Og klærne, de var fulle av sand når vi kom hjem og jeg kan huske at håret var stivt av en fin blanding av sand og vann.. I mine ungdomsår så var det fest der og det skjedde ved et par anledninger at jeg gikk på samme stranda i en litt mer ustødig rytme enn som 5 åring. Og jeg fikk sand i klærne av en helt annen grunn for det var ikke hele kvelden jeg holdt meg oppreist for å si det sånn, så den sanda fikk kjørt seg, uff å uff… Jeg husker at mange bada og det var ikke de mest edrue som gjorde det, det kunne vært veldig farlig.. Men gikk heldigvis bra 🙏Det er godt å kunne minnes ting man har gjort før som har satt spor, at man husker igjen dager da foreldrene tok oss med på slike lange dager på stranda da vi var små. At man husker at man har vært mindre edru på fester i ungdommen på stranda der og at man kan se tilbake på det med et smil om munnen. Gode minner, lykkelige barne og ungdoms dager ❤Så dagen i dag har gitt gode følelser i kroppen og jeg er happy 😊

Det samme håper jeg for dere😘
signature-fonts

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg