Seriøst????

Bruker ikke å dele 3 innlegg om dagen, men dette følte jeg bare for å dele med dere. Hvor «dum» går det ann å bli. Sheriff parret på lørdag og igjen i dag. Og jeg trodde virkelig ikke det var mulig å være så uvitende som meg etter å ha hatt hunder i 15 år minst.

På lørdag kom hun som hadde med seg tispa som skulle bli parret med Sheriff, det var jo helt greit. De var ivrige begge to, så de var i gang med en gang, og jeg spør: «Blir de sittende fast lenge nå da?» (hunder sitter fast sammen en stund ved parring) Hun svarte «Ja, kulene kom godt inn, og de er nok ganske hovne»

Så sier jeg: «Åh, såpass ja, ja da kan man si Sheriff var ivrig når han fikk DE godt inn» Ikke visste ho at jeg TRODDE hun mente ballene/pungen, så hun svarte jo bare ja han var veldig ivrig.

Når jeg kom inn etterpå til Rune så forteller jeg jo dette med en ivrighet på nivå med bikkjene: «Herregud, vet du hva? Sheriff var så ivrig at han kjørte likeså godt ballene inn han» Rune bare: «Ballene? Det går jo ikke, seriøst???» joda, for det sa ho! 👍

Senere på kvelden, satt jeg og tenkte for meg selv: «Det kan jo ikke ha vært godt, det må jo ha gjort vondt for han, stakkar» Hvorfor i all verden googlet jeg ikke litt, i stedet for å faktisk SPØRRE om dette når hun kom i dag!! Jeg spurte: «skjer dette hver gang?? At ballene skal inni også??» 😨

Hun bare: «Ballene??? Mener du kulene/kjertlene? Eller?» Jeg merket at her var jeg skikkelig på jordet. Når hun skjønte hva jeg mente og jeg innrømmet at jeg virkelig trodde det var ballene hans, så fikk hun seg en god latter. Og jeg, jeg kunne ikke bli ferdig der ute fort nok.. SÅ FLAUT!!!

 

Klem fra en MEGET flau meg🙃

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg