Sesongens siste, årets første og noen abstinenser…

Denne jula var familien spredt litt rundt omkring og vi fikk ikke hatt en skikkelig middag sammen. Rune og jeg har for første gang ikke hatt en skikkelig julemiddag hjemme. Så derfor er nå sesongens siste, men årets første pinnekjøtt lagt i vann. For i morgen skal vi ha et skikkelig pinnekjøtt lag. Og siden familien min bor i Fosnavåg og Tromsø så går det ikke å få samlet alle. Men da samles vi som kan også nyter vi en litt forsinket julemiddag sammen.Vi har kost oss masse i julen for det og har hatt middager både med mamma’n min og foreldrene til Rune, så vi lider ingen nød. Nå syns jeg det er veldig godt at hverdagen er her igjen og for oss så er mandag 6 januar datoen da vi skal legge om matvaner og komme oss ut å bevege oss mer. Det ser vi frem til og grønnsaker skal bli min beste venn i 2020. I dag har jeg begynt å drikke litt vanlig kaffe for nå må iskaffen på hylla om noen få dager. Tror det må nedtrapping til, men det skal jeg få til. Trapper heller opp på vanlig kaffe slik at hodet mitt ikke får et problem.

Å slutte å drikke kaffe eller energidrikker brått kan gi deg noen ubehagelige opplevelser. Tilstanden er oppført som et eget punkt i den amerikanske listen over psykiatriske problemer.

Jeg prøvde nemlig å slutte brått en gang, fytti rakker’n at det skulle gi så store problemer ante jeg ingenting om. Jeg fikk kraftige abstinenser og hodet føltes som om det skulle sprenge og jeg ble rett og slett uvel. Jeg kan ikke si jeg var trivelig å ha i hus. Vil ikke utsette meg selv eller andre i min nærhet for det en gang til. Jeg lærte av mine feil den gangen og da gjør jeg ikke det igjen. Så da erstatter jeg iskaffe med vanlig kaffe (Nam… Not!).Ha en fantastisk fredag ❤
honey-script-font
Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg