Shit, jeg MÅ ut nå!

I dag har jeg bare kost meg inne, sett på serie, laget mat og slappet av. Det er så godt når jeg bestemmer meg for at det er slik det skal være, da får jeg det nemlig til. Går på antibiotika og blir litt sånn uggen av dem innimellom, men det går nok snart over. Rune kokkelerte på kjøkkenet til vår frokost/lunsj og vi fikk ikke lov å komme å se før det var ferdig. Men jeg snek meg en liten svipp innom. Jordbær og bacon var det jeg fikk se, hmmm. Det er alltid spennende når han gjør slikt, men også litt skummelt. Man vet aldri hva som dukker opp på tallerkenen.

 

Han lagde lapper med bacon, litt frukt og sirup. Ble litt redd for den kombinasjonen, men gikk til angrep på det med positive tanker og det var skikkelig godt. Ikke akkurat noe man spiser ofte til frokost, men til en forandring så var det kos med noe helt annet enn det vanlige. Well done.

 

Ellers så har det vært Harry Potter maraton nede i dag, og det gjenstår en film så har de vært gjennom alle sammen. Jeg har ikke sett en eneste en av dem og det er jeg tydeligvis ganske alene om. Kanskje jeg får dem med på en ny «maraton» etter sommeren en gang. Jeg er ikke så god på å se film etter film etter film så når jeg er med kan vi ikke kalle det maraton. En film er ok, så kan vi vente en ukes tid, ja dere skjønner greia. I morgen er det min tur til å lage frokost, tror den blir litt mer vanlig. Shit, jeg MÅ ut nå! Jeg må jo dra på butikken, det er søndag i morgen. Det frister ikke mye, men må man så må man…brrrrrrr!

Nyt kvelden under pleddet

anjellie-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg